divendres, 8 d’agost del 2008

L'EMPORDA


Nascut entre Blanes i Cadaqués molt tocat per la tramuntana d'una sola cosa pots estar segur quan més vell més tocat de l'ala.Sempre deia que a la matinada es mataria però cap el migdia anava ben torrat somriu i diu que no té pressa ningú m'espera allà dalt i anar a l'infern no m'interessa és molt més bonic l'Empordà.Varen passar ampolles i anys i en Siset encara aguantava,dormint la mona a la vora del Ter però ell mai no si tirava.Sempre deia que a la matinada es mataria però cap el migdia anava ben torrat somriu i diu que no té pressa ningú m'espera allà dalti anar a l'infern no m'interessa és molt més bonic l'Empordà.I quan veig la llum de l'alba se'm treuen les ganes de marxar potser que avui no em suïcidi potser ho deixi fins demà.

2 comentaris:

Striper ha dit...

Alguns estem tocats sense tramontana.

Striper ha dit...

Alguns estem tocats sense tramontana.