dimecres, 11 de juny del 2008

ESTACIÓ...


Sovint em sento atrapat

Pel meu propi malson

I tinc ganes de cridar.

Cada dia en algun llocSurt el tren de mitjanit.

Hi ha poetes que s'han perdut

Pintant "graffities" en les seves parets.

Molta gent que estroba sola

Cada dia en algun lloc puja al tren de mitjanit.

Sovint em sento enganyat

Quan em veig en el mirall

No en tinc prou amb somniar,

Necessito desfer-me d'aquest pes

Que em lliga el cor.

Hi ha sirenes que estan cantant

La llegenda d'un vell mariner.

Molta gent que es troba sola

Cada dia en algun llocpuja al tren de mitjanit.

Si ets llunàtic i estàs espantat

Si vius als núvols i estàs deprimit

Si la boira ja t'acompanyat

Cada dia en algun lloc pots pujar

Al tren de mitjanit.

N'he conegut molts com tu i jo

És bo saber que no estem sols,

Això és bo.No sempre s'està de sort

No sempre trobaràs el mar darrere el port.

Hi ha Julietes buscant Romeus

Hi ha princeses que busquen dolors.

Si tens el cor solitari

Cada dia en algun llocpuja al tren de mitjanit.

Si ets llunàtic i estàs espantat

Si vius als núvols i estàs deprimit

Si la boira ja t'acompanyat

Cada dia en algun lloc pots pujar

Al tren de mitjanit


ESTIU?
Foto Flickr: nighthawk3(AWAY FOR SOME TIME)

1 comentari:

Striper ha dit...

Un Bonic clasic ja de la musica bonica canço.